Әдістемелік жұмыс жоспары » "Шарынская средняя школа с дошкольным миницентром"
Алматы облысыбілім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"Дінмұхамед Қонаев атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72778) 58-6-73
Есепші бөлімі:
+7(72778) 58-6-73
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
сентябрь
2021

Әдістемелік жұмыс жоспары

Әдістемелік  жұмыс жоспары


Мектептің шығармашылық тақырыбы:

Сындарлы оқыту арқылы құзырлы тұлғаны қалыптастыра отырып білім сапасын арттыру.

Мектеп ұжымы алдына қойылған мақсат-міндеттер: 

Мақсаты: «Әрбір пән мұғалімінің педагогикалық шеберліктерін инновациялық технологияны жетік меңгеру негізінде арттыра отырып, оқушылардың білімін жоғары деңгейге көтеру».

        Міндеттері:

  • Мектептің педагогикалық ұжымы іс-әрекетінің жаңашылдық бағыттылығын қалыптастыру; 
  • Мұғалімдердің теориялық және педагогикалық –психологиялық даярлық деңгейін көтеру, белсенді мұғалімдер қатарын көбейту;
  • Оқыту мен тәрбиені ұйымдастырудың жаңа формаларын, әдістерін педагогикалық технологиялармен байыту;
  • ОҒҚ жұмысын жандандыру мақсатында секция жетекшілерінің жұмыс жүйесін қалыптастыру;
  • Мұғалімдердің кәсіби құзіреттіліктерін көтеру мақсатында әдістемелік орталық тарапынан семинарлар, тренингтер, коучингтер, пед.оқулар өткізу;
  • ЖОО және білім беру мекемелерімен тығыз байланысты орнату, білім беру саласындағы құқықтық-нормативтік ақпараттармен үнемі хабардар болып отыру;




Күтілетін нәтижелер:

- Мектептің педагогикалық ұжымы білім беруде жаңашылдық бағыт алып, педагогикалық білімін өз бетінше көтереді.

-  Мұғалімдер педагогикалық, әдістемелік тренингтер, практикалық сабақтар, семинар коучингтер арқылы үнемі кәсіби деңгейін арттырып отырады.

-  Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін меңгеру, әдістемелік жұмыстарды жаңаша      

ұйымдастыру жолдары жүзеге асырылады:

-  Түрлі мониторинг, шығармашылық есеп беру арқылы жаңа әдістерді қолданудың тиімділігі мен олқылықтары үнемі талқыланып отырады;

-  Дарынды балалардың шығармашылық  мүмкіндіктерін дамытуға жағдай жасалынып, талантты  оқушыларды анықтау мақсатындағы жүргізілетін жұмыстар жетілдіріледі;

-  Мұғалім мен оқушы арасындағы ізгілендіру қарым-қатынасын және жан-жақты өмірге бейім жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатында оқу-тәрбие үрдісінің жаңа әдістерін пайдалану қолға алынады;

-  Шәкіртті оқу үрдісінде дара тұлға ретінде қабылдап, қарым-қатынасын жетілдіріп, оқушылардың танымдық, сезімдік құндылықтарын, практикалық іс-әрекеттерін дамыту қолға алынады.


Мектептің ғылыми-әдістемелік жұмысының бағыттары

1. Әдістемелік кеңестің және әдістемелік бірлестіктердің жұмысы 

2. Педагог мамандардың біліктілігін көтеруін және шығармашылық дамуын әдістемелік   қамтамасыз ету. Педагог мамандарды аттестаттау. 

3. Жаңа педагогикалық технологияларды білім беру үрдісінде меңгеру және ендіруде шығармашылық топтардың қызметі. Педагогтар мен оқушылардың (ОҒҚ) ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру.

4. Ақпараттық-әдістемелік орталықтармен, әдістемелік басылымдармен байланыс. 

5. Жоғары және орта білім беру мекемелерімен қатынас жасау. 

6. Нормативті құжаттарды меңгеру, дайындау және өңдеу. Ғылыми-әдістемелік қорды дамыту. Кітап қоры мен әдістемелік әдебиеттер кешенін қамтамасыз ету. Жұмыстық оқу жоспарын жасау. 

7. Шығармашылық топ жұмысы. «Озық тәжірибені насихаттау» мектебінің жұмысы.

8. «Жалын» жас мамандар мектебінің жұмысы, ақпараттық-әдістемелік көмек беру жұмысы.

9.   Мектептің дарынды және үлгермейтін оқушыларымен жұмыс.

10.Педагог қызметкерлерді білім жүйесіндегі жаңа бағыттар (жалпы, арнаулы, қосымша), білім беру бағдарламасының мазмұны, жаңа оқулықтар, бейнематериалдар, локальды құжаттар туралы хабардар ету.






Әдістемелік кеңес жоспары


Ғылыми-әдістеме

лік жұмыс

тың мазмұны

Мақсаты

Қызмет түрлері

Мерзімі / орындаушылар

Қайда қаралады

1.  

Әдістеме

лік кеңес және әдістеме

лік бірлестік

тер жұмысы 

Әдістемелік жұмыстың біржүйелілігіӘдістемелік орталық жұмысының жандануы. ӘБ айлықтары барысында кәсіби дағдыны қалыптастыру, дамыту. Оқыту мазмұнының даму динамикасы. 


Жалпы және жеке әдістемелік тақырыппен жұмысты ұйымдастыру. 

№1. Әдістемелік кеңес:                          

1. 2021-2022 оқу жылындағы мектептің ғылыми- әдістемелік жоспарын бекіту;

2.2021-2022 оқу жылына арналған ҚР Білім Министрлігінің Нұсқау хатымен таныстыру              

3. Әдістемелік қызметті ұйымдастыру

- әдістемелік кеңес құрамын бекіту

- әдістемелік бірлестіктердің жетекшілерін тағайындау

-жас мамандарға тәлімгерлер тағайындау

-мұғалімдердің шығармашылық шағын топтарын құру.

Пән бірлестіктерінің онкүндіктерін өткізу кестесін бекіту.

4. Аттестаттау комиссиясының құрамына өзгеріс енгізу және аттестаттаудан өтетін мұғалімдерге құжаттарын жинақтауға нұсқаулар беру.


Тамыз






Әдістемелік кеңес

№2. Әдістемелік кеңес

  1. «Бастапқы сапа» диагностикалық талдау жұмыстарының қортындысы, «Білімдегі олқылықтардың орнын толықтыру» жұмыс жоспарымен таныстыру
  2. ҚР БжҒ министрлігінің /№130 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізілген/ №472 бұйрығымен таныстыру
  3. Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру


 Қараша


Әдістемелік кеңес

№3. Әдістемелік кеңес:

1.Қолданбалы, элективті курстардың білім сапасын көтерудегі рөлі;

2.Пән олимпиадасының және  ғылыми жоба байқауының қорытындысын талдау;

3. 1-жартыжылдық бойынша әдістемелік бірлестіктер жұмысының қорытындысы;

4. Педагог мамандарды кезекті аттестаттаудың қорытындысы туралы

5. «Lesson study» үдерісінің жүргізілу барысы 

қаңтар




Әдістемелік кеңес

№4. Әдістемелік кеңес

1.Тәлімгерлердің жас мамандар сабақтарына қатысу қорытындысы;           

2.Дарынды тұлғаны қалыптастырудағы ұстаздың рөлі.                                                         3.Сыныпта топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру арқылы оқушылардың белсенді іс әрекетін арттыру. (коучинг)

4.Жаңартылған бағдарламаны жүзеге асыру барысында үйлестіруші мен мобильді топтың және шығармашылық топ жұмыстарының жүргізілуі туралы


наурыз


Әдістемелік кеңес

№5. Әдістемелік кеңес:

1.2021-2022 оқу жылындағы мұғалімдердің еңбек санатын көтеру жүйесіндегі курстардан өтуі,  аттестация жұмысының қорытындысы;                              

3. Әдістемелік бірлестік жұмыстарының нәтижесі.Рейтинг                    2.Әдістемелік кеңестің жұмыс нәтижесі, келесі оқу жылына арналған жоспарын талқылау; 

Мамыр



Әдістемелік кеңес

2

Педагог мамандардың біліктілі

гін көтеруін және шығармашылық дамуын әдістеме

лік     қамтама

сыз ету. Педагог мамандарды аттестат

тау

Педагогтардың кәсіби құзіреттілігі және әдістемелік дайындық деңгейінің диагностикасы. Педагогтік шеберлік деңгейін көтеруге уәждендіру. Кәсіби біліктілік деңгейін көтеру. 

1.Курсқа жіберу және кеңес беруді

ұйымдастыру. 

Қыркүйек / ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

2. Педагогтік оқуды ұйымдастыру.

Жыл бойы/ ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

3.Мұғалімдердің сабақтарына қатысу.

Жыл бойы/ ӘБ, ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

4.Тәлімгерлікті ұйымдастыру.

Тамыз  / ҒӘО

Әдістемелік кеңес

5. Шығармашылық топтар жұмысына қатысу.

Жыл бойы/ ҒӘО

Әдістемелік кеңес

6.Аттестацияланатын мұғалімдер айлығына қатысу.

Жыл бойы/ ӘБ, ҒӘО

Әдістемелік кеңес

7.Әдістемелік көрме ұйымдастыру (әдістемелік кеңестерде).

Жыл бойы/ ӘБ, ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

8. Қалалық педагогикалық шеберлік байқауларының, мұғалімдер олимпиадасының, педагогикалық оқулардың ұйымдастырылуына қатысу. 

Жыл бойы/ мұғалімдер, ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

9.  Педагог мамандарды аттестаттау.

Наурыз, сәуір, мамыр/ АК, ҒӘО

Әдістемелік кеңес

10. Оқу-тәрбие үрдісінде интерактивті тақтаны пайдалану дағдысын қалыптастыру. 

Жыл бойы/ мұғалімдер, ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

3

Жаңа пед.технологияны меңгеруі және білім беру үрдісінде ендірудегі шығармашылық топтар

дың қызметі.

Педагог

тар мен оқушы

лардың ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдас

тыру 

Мектептің жаңа пед.технологияларды қолдану бағытындағы жұмысын ұйымдастыру.

1.Қазіргі педагогикалық жаңа әдіс-тәсілдерді меңгерту бағытында педагогикалық оқулар, теориялық семинарлар, коучингтер өткізу, 

іс-тәжірибе тарату.

Жыл бойы/ ҒӘО


1,2,3 деңгей мұғалімдері

ҒӘО жанындағы жиналыс

2. Оқу-тәрбие үрдісінде жаңа педагогикалық технологиялар элементтерінің сәтті қолданылуына жағдай жасау, Кембридждік сындарлы оқытудың  тәжірибеде қолданылуы бойынша материалдар базасын дайындау. 

Жыл бойы/ ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

3. Оқытудың тиімді технологияларын талдау және жаңадан келген мұғалімдермен тәжірибе алмасу, насихаттау. «Ізденіс», «Жаңашыл» әдістемелік мектептерінің жұмысы.

1-жарты жылдық/ ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

4. Өзіндік теориялық және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда мұғалімдер мен оқушылардың дағдыларын қалыптастыру.

Жыл бойы/ ӘБ, ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

5. Мұғалімдердің шығармашылық тақырыбы бойынша жұмыс дағдыларын жетілдіру.

Жыл бойы/ ҒӘО

Әдістемелік кеңес

6. «Ізденіс» оқушылардың ғылыми қоғамы жұмысын жетілдіру.

Жыл бойы/ ҒӘО, ОҒҚ жетекшісі

Әдістемелік кеңес

7. Жеке оқушымен жұмыс жасау жағдайында тиімді әдістемені насихаттау.

Жыл бойы/ шығармашылық топ, ҒӘО

Әдістемелік кеңес

8. Білім сапасын көтеруге бағытталған іс-шараларды тәрбие жұмысымен ұштастыра отырып талдау, нәтижесін меңгеру.

Жыл бойы/ шығармашылық топ, ҒӘО

Әдістемелік кеңес

9. Интерактивті тақтаны қолдану арқылы мұғалім сабағының сапасын жетілдіру.

Жыл бойы/  «Озық тәжіри. на-тау» мек., ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

4

Ақпарат

тық-әдістеме

лік орталық

тармен, әдістеме

лік басылым

дармен байланыс 


Мектептің барлық ӘБ қызметі бойынша ақпараттарды жинау және оны ұйымдастыру. Мектеп мұғалімдерінің озық тәжірибелерін меңгеру және жалпылау, ағымдық басылымдарға, ғылыми жинақтарға мақалалар жариялау. 

1. БАҚ-та озық тәжірибелерін жариялауды жоспарлау және даярлау.

Қыркүйек-қазан/ ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

2. БАҚ материалдарын талдау, 

оқу-тәрбие үрдісінде қолдану.

Жыл бойы/ шығармашылық топ, ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

3. Педагогикалық газет-жұрналдарға жазылу, үздіксіз өз білімін жетілдіру. 

Жыл бойы/ пән мұғалімдері

ҒӘО жанындағы жиналыс

Жоғары және орта білім беру мекемелерімен қатынас жасау


Инновациялық білім беру мекемелер жұмысының тәжірибесін меңгеру. Білім беруде тиімділігін ұстану. 

1.  М.Х.Дулати ат.ТарМУ, ТарМПИ және басқа да жоғары және орта оқу орындарында өтетін іс-шараларға қатысу. 

Жыл бойы/ мұғалімдер, ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

2. Авторлық бағдарламалар, шығармашылық және ғылыми жобалар дайындауда ЖОО педагогтарымен кеңес берушілер және рецензенттер ретінде байланыс жасау. 

Жыл бойы/ барлық мұғалімдер

Әдістемелік кеңес

3.Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 – 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру барысында ТарМПИ-мен байланыс жасау.

Жыл бойы/ ҒӘО





ҒӘО жанындағы жиналыс

6

Нормативті құжаттарды меңгеру, дайындау және өңдеу. Ғылыми-әдістемелік қорды дамыту. Кітап қоры мен әдістеме

лік әдебиет

тер кешенін қамтама

сыз ету. Жұмыс

тық оқу жоспарын жасау


Құрылымдардың инновациялық, ғылыми-зерттеу қызметтерін қамтамасыз ету. Жаңа педагогикалық технологияларды даярлауға педагог қызметкерлердің қатысуын, оқытуын жетілдіру. Білім берудің жаңа әдістері мен түрлерін іздеу. МББС сәйкес сапалы жұмысты ұйымдастыру. 

  1. «ҚР білім беруді дамытудың 

2011 – 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын» оқу-тәрбие үрдісіне ендіру және сынақтан өткізу.

Жыл бойы/ шығармашылық топ, ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

2. Оқу кабинеттерінің ғылыми-әдістемелік базасымен, әдістемелік кабинеттің ақпараттық материалдармен және техникалық құралдармен толығуы.

Жыл бойы/ пән мұғалімдері, ӘБ жетекшілері

ҒӘО жанындағы жиналыс

3. Мектеп кітапханасы қызметі мен ӘБ жұмысының сабақтастығын ұйымдастыру.

Жыл бойы/ ӘБ

ҒӘО жанындағы жиналыс

4. Авторлық бағдарламаларды, таңдау және қолданбалы курстарды дайындау, бекіту. 

Тамыз / ҒӘО


Әдістемелік кеңес

5. Шығармашылық жұмыстар мен ғылыми жобаларды дайындау және бекіту. 

Қыркүйек, қазан/ ҒӘО, шығармашылық топ, ОҒҚ


Әдістемелік кеңес

6. «Дарынды балалармен жұмыс концепциясы мен бағдарламасын», «Оқушылардың бағдаралды және бағдарлы дайындық концепциясы мен бағдарламасын», «Ғылыми-әдістемелік жұмыстың концепциясын» оқу-тәрбие үрдісіне ендіру және сынақтан өткізу. 

Жыл бойы/ ҒӘО, ӘБ жетекшілері

ҒӘО жанындағы жиналыс

7

Шығармашылық топ жұмысы. «Озық тәжірибиені насихат

тау» мектебі

нің жұмысы


Жақсы нәтижеге бағытталған оқытудың оптималды түрлері мен құралдарының педагогтік тәжірибеде көрініс табуы. Мұғалімдердің кәсіби құзіреттіліктерінің жоғарылауы. 

1.  Шығармашылық тақырып бойынша материалдардың жинақталуы және жүйеленуі. 

Жыл бойы/ шығармашылық топ

Әдістемелік кеңес

2. Педагогтардың кәсіби құзіреттілік деңгейін анықтау. 

Жыл бойы/ ҒӘО, ӘБ жетекшілері

Әдістемелік кеңес

3. Әдістемелік көрмелер (ӘБ онкүндіктері, пед.оқулар, семинарлар аясында).

Жыл бойы/ ҒӘО, ӘБ

ҒӘО жанындағы жиналыс

4. Педагог мамандардың оқу-әдістемелік кешендері жинағын даярлау, саралау.

Жыл бойы/ ҒӘО, ӘБ

ҒӘО жанындағы жиналыс

6. Бірінші және жоғары біліктілік санатты мұғалімдердің ашық есік айлығын өткізу. 

Қыркүйек-қазан/ ҒӘО, «ОТН» мект.


Әдістемелік кеңес

7. Оқушыларды МАБ-қа, ҰБТ-ға дайындауда тиімді және озық әдістерді талдау, насихаттау.

Жыл бойы / пән мұғалімдері, психолог

Әдістемелік кеңес

8

«Жалын» жас мамандар мектебі

нің жұмысы, ақпарат

тық-әдістеме

лік көмек беру жұмысы


Мектептегі білім беруді жандандыру жағдайында білім беру стандартына сәйкес жас мамандарды сапалы дайындау. 

  1. Жас мамандардың тізімін бекіту. 




Тамыз  / ҒӘО

Әдістемелік кеңес

2.Жас мамандарға тәлімгерлер тағайындау.

Тамыз  / ҒӘО

Әдістемелік кеңес

3.Тәлімгерлердің жұмыс жоспарын бекіту.

Қыркүйек

Жұмыс жоспар


4.Тәлімгерлер жұмысын бақылау.

Тоқсан сайын

Әд отырысында тыңдау

5. Құжаттармен жұмыс бойынша түсіндірме жүргізу. 

Қыркүйек / ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

6. Жас мамандардың педагогикалық шеберлігін көтеру үшін оқыту семинарларын, семинар-практикумдар, семинар-тренингтар өткізу (жас мамандармен жұмыс жоспары бойынша).

Жыл бойы/ ҒӘО, ӘБ, «ОТН» мект.

ҒӘО жанындағы жиналыс

Жас мамандардың сабақтарына қатысу, әдістемелік көмек беру

Жыл бойы

Әкімшілік, ӘБЖ, тәлімгерлер

7. «Жас маманның алғашқы қоңырауы» 

   «Жас маманның соңғы қоңырауы» іс-шаралары өткізу.  

1 қыркүйек

25 мамыр/ДҒӘО, ӘБ жетекшілері

ҒӘО жанындағы жиналыс

8. Жас мамандарды мектептің ағымдық іс-шараларына қатыстыру. 


Жыл бойы/ Жас мамандар

ҒӘО жанындағы жиналыс

9.






















Мектеп

тің дарынды және үлгермей

тін оқушы

ларымен жұмыс 


















Қосымша оқыту арқылы оқушының логикалық, креативті ойлауын дамыту. Жеке тұлға қалыптастыратын оқушы моделін жасау. Үлгермеушілікті алдын алу 













1. Оқушылардың білім алу мүмкіндіктеріне диагностика жүргізу (мән беру, ойлау, есте сақтау).

Қыркүйек-қазан/психолог

Әдістемелік кеңес

2. Оқушыларды қалалық және облыстық олимпиадаларға, интеллектуалды байқауларға, оқуларға, дебаттарға, фестивальдарға дайындау, қатыстыру. 

Жыл бойы/ ҒӘО

Әдістемелік кеңес

3. «Ізденіс» ОҒҚ жұмысын ұйымдастыру.

Қаңтар-мамыр/ ҒӘО, ОҒҚ сек.жетекшілері

Әдістемелік кеңес

4. Қалалық және облыстық ғылыми жобаларды қорғау байқауына қатысу.

Қазан / ҒӘО, ОҒҚ сек.жетекшілері

ҒӘО жанындағы жиналыс

5. Дарынды оқушылардың «портфолиосын» дайындау, мәлімет жинау.

Қазан / ҒӘО, ОҒҚ сек.жетекшілері

ҒӘО жанындағы жиналыс

6. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспарын жасау, орындалуын бақылау, әр пәннен білім динамикасының артуын талдау.

Жыл бойы / барлық пән мұғалімдері


ӘБ мәжілісі, Әдістемелік кеңес

7. Үлгерімі төмен оқушылардың ата-аналарымен байланыс.



Жыл бойы / психолог, пән мұғалімдері

Әдістемелік кеңес

10














Педагог қызмет

керлерді білім жүйесіндегі жаңа бағыттар (жалпы, арнаулы, қосымша) білім беру бағдарламасының мазмұны, жаңа оқулық

тар, бейнема

териалдар туралы хабардар ету

Педагогтардың кәсіби құзіреттілігін көтеру.












1. Педагогикалық кеңестерде, әдістемелік кеңестерде , пед.оқуларда педагогтарды білім берудегі жаңа тенденциялармен таныстыру, ақпараттар дайындау.   

Жыл бойы/ ҒӘО


Пед.кеңес, әдістемелік кеңес, пед.оқулар

2. ӘБ стендтерін, іс-құжаттарды рәсімдеу.

Жыл бойы/ ӘБ

ҒӘО жанындағы жиналыс

3. Оқытудың 12-жылдық моделіне көшу іс-шараларының мәні мен мазмұнын меңгерту.

Жыл бойы / ҒӘО, шығармашылық топ

Пед.оқулар

4. ОЖСБ мен ҰБТ-ға дайындық жұмысының жүйесін қалыптастыру.

Жыл бойы/ ҒӘО, «ОТН» мектеп мүшелері

Әдістемелік кеңес

Пед.оқулар

5. Мұғалімдердің оқу-әдістемелік ақпараттармен қамтамасыз етілуі.

Жыл бойы/ ҒӘО, ӘБ

ҒӘО жанындағы жиналыс

11




















12

Педагог ұжым қызме

тінің диагностикасы. Бақылау. әдістеме

лік жұмыс

тың нәтижелі

лігі туралы талдау.







Білім беру үрдісін меңгеру.












1.Сындарлы оқыту технологиясы немесе 7 модуль  элементтерінің оқу-тәрбие үрдісінде қолданылуы. 

Жыл бойы/ ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

2. Жоғары және бірінші санатты мұғалімдер арасында ашық есік айлығын, тәлімгерлік жұмысын ұйымдастыру.  

Қаңтар/ ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

3. Пән бойынша білім сапасының деңгейі (бастапқы, жартыжылдық, жылдық жұмыстар). 

Жыл бойы/ ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

4. Практикалық оқыту (1-11 сынып оқушыларының білім, іскерлік, дағдысы). 

Жыл бойы/ пән мұғалімдері, ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

5. Оқушыларды қалалық, облыстық, республикалық олимпиадаларға, интеллектуалдық байқауларға дайындау.

Жыл бойы/ пән мұғалімдері, ҒӘО



ҒӘО жанындағы жиналыс

Бақылау


Оқытудың жоғары кәсіби деңгейін қамтамасыз ету.

1. ӘБ құжаттарының жағдайы.

Қыркүйек, қараша, қаңтар, сәуір/ ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

Директор жанындағы кеңес

2. Оқушылар үлгерімінің маниторингі (тоқсан бойынша). 

Қараша, қаңтар, наурыз, мамыр / ӘБ, ҒӘО

Директор жанындағы кеңес


3. ОҒҚ жұмысы.

Жыл бойы/ ҒӘО, ОҒҚ мүшелері

ӘБ мәжілістері

4. Бақылау кеспелерін өткізу:

бастапқы – қыркүйек, 

жартыжылдық – желтоқсан, 

жылдық, қорытынды – сәуір-мамыр

Жыл бойы/  ҒӘО

Директор жанындағы кеңес

5. Оқу кабинеттерін, шеберлік кабинеттерді, спортзалды тексеру. 

Тамыз, қараша, қаңтар, наурыз / ҒӘО

Директор жанындағы кеңес

6. Мемлекеттік стандартқа сәйкес оқу жоспарын орындау (тоқсан бойынша). 

Жыл бойы/ ҒӘО, ӘБ жетекшілері

Педагогикалық кеңес

7. Шығармашылық топтардың жұмыстары (ӘБ көлемінде).

Жыл бойы/ ҒӘО

ӘБ және ҒӘО жанындағы мәжіліс

8. Мұғалімдердің сабағына қатысу.

Жыл бойы/ ҒӘО, ӘБ жетекшісі

ӘБ және ҒӘО жанындағы мәжіліс

13. Әдістеме

лік жұмыс

тың нәтижелі

лігін талдау.

Білім беру мазмұнының жаңаруы. 

1. Мұғалім жұмысының деңгейі.

Жыл бойы/ ҒӘО

ҒӘО жанындағы жиналыс

2. Пәннің әдістемелік қамтамасыз етілуі (оқулық, құрал, электронды оқулық, ОТҚ және т.б.).

Жыл бойы/ ӘБ жетек., мұғалімдер

ҒӘО жанындағы жиналыс

3. Педагогтардың кәсіби шеберлігін бақылау жүйесі (сабаққа талдау жасауы, оқушылардың пікірі).

Жыл бойы/ ҒӘО, ӘБ жетек.

ӘБ мәжілісі, ҒӘО жанындағы мәжіліс

4. Оқытудың мазмұнын, түрін, әдісін, құралын жетілдіру (ашық сабақтар, байқауларға, олимпиадаларға қатысу және т.б.)

Жыл бойы/ пән мұғалімдері

ӘБ мәжілісі, ҒӘО жанындағы жиналыс

5. Нормативті және әдістемелік құжаттарды дайындау (авторлық бағдарламалар, ережелер, концепциялар).

Жыл бойы/ барлық мұғалімдер/ ҒӘО

Әдістемелік кеңес

6. Педагогикалық және кәсіби шеберлікті көтеру  (өз білімін жетілдіру, курс, аттестация, жас мамандармен жұмыс) 

Жыл бойы/ ҒӘО, «Ізденіс, Жаңашыл» мект. Мүшелері

ҒӘО жанындағы жиналыс

7. Зерттеу жұмысын жүргізуі (мақала жариялау, тәжірибесін насихаттау).

Жыл бойы/ «ОТН, Ізденіс, Жаңашыл» мект. мүшелері

ҒӘО жанындағы жиналыс

8. Мұғалім жұмыс жүйесінің диагностикасы.

Мамыр-маусым/ ҒӘО

Әдістемелік кеңес